Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2010 15:18 - Щастлива съм
Автор: happinessschool Категория: Бизнес   
Прочетен: 583 Коментари: 0 Гласове:
1



 На другия ден Автор: victoriavselena Категория: Бизнес   image
Прочетен: 197 Коментари: 2 Гласове: 4

 

Вчера, заедно с Български рейки център направихме обща сбирка, посветена на преставянето на Училище по щастие в България. Излязох си щастлива. Но хубавото беше, че не само аз. Това са част от отзивите:

Виктория, радвам се че се познаваме...

Благодаря и за съветите... човек непрекъснато се учи...

Поздрави и успех,....

***

Здравей Виктория,
Обръщам се така към теб, защото снощи на презентацията те почуствах близка и имах усещането, че се познаваме.Слушах с интерес това което ни говори но повече гледах усмивката ти.Казах си, че това е усмивка на щастлив човек.Тръгвайки си аз си обещах да имам твоята усмивка на лицето си.
С благодарност
....

***

 

След срещата си тананиках по пътя към вкъщи. Благодаря за щастието, което ми изпратихте.

***

...Имах толкова много въпроси, които исках да ви задам, но ме досрамя....

 

***

казвам се Н.Н. и бях вчера на представянето на "Училище по щастие" в залата на Славянска беседа. За срещата разбрах от Златина, която е приятелка на друга моя приятелка. За мен представляват интерес индивидуалните занимания, тъй като съм била на подобни групови занимания и смятам че те не могат да са така ефективни както личните. Моля, да ми обясните по-подробно каква е процедурата за записване за индивидуални часове, до колкото разбрах по скайп, и какво е заплащането и изобщо всичко което е необходимо да се знае. Ако е необходима предварително и друга информация за мен, бих Ви предоставила.

Желая Ви всичко най-хубаво и очаквам отговор.

Поздрави

 

И още....

И още...

Щастлива съм...

  Нагоре   Сигнализирай за нередност



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: happinessschool
Категория: Бизнес
Прочетен: 413787
Постинги: 140
Коментари: 209
Гласове: 397
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930