Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2010 15:16 - Препоръка
Автор: happinessschool Категория: Бизнес   
Прочетен: 555 Коментари: 0 Гласове:
0



ЩАСТИЕТО Е ВЪЗМОЖНО И НА ПРАКТИКА!

 

Вярвам, че нищо в живота не е случайно. Както не бе случайна и срещата ми с теб, Виктория. Преди да се запознаем вярвах, че животът е това, което ти се случва, докато ти си правиш други планове. Вярвах, че да помагаш на хората е свещен дълг едва ли не. И, живееки така, изгубих пътя към себе си. Изчетох много книги за себепознанието, много психологическа литература, но всичко си остана в книгите. На теория бях отличничка, но в практиката не се получаваше така, както пишеше в книгите.

Чувствах се изхабена, изморена.... Не планирах нищо, за да не би да ми се случи нещо непредвидено. Обстоятелствата бяха по-силни от мен, служеха ми за оправдание, когато нещата не вървяха така, както на мен ми се искаше.

Но ти, Виктория, ме научи, че докато вярвам в тази максима, че животът е това, което ми се случва, докато си правя други планове, неминуемо винаги ще има някое обстоятелство, което да застане на пътя ми и да обърка нещата. Дори имахме няколко провалени срещи заради обстоятелствата.

Ти, Виктория, ми помогна да разбера коя всъщност съм аз. Помогна ми да намеря отново пътя към себе си, да разбера какво точно искам.

Ти, скъпа ми Виктория, ме научи, че щастието е състояние на духа. Щастието не се измерва в материални притежания. Защото, дори и да имаме всички онези материални блага, за които си мечтаем, пак можем да сме нещастни.

Благодарение на теб, Виктория, се научих, че е хубаво човек да поставя граници във взаимоотношенията с околните. Така лично аз се чувствам по-спокойна. А преди се раздавах до безкрайност, мислех си, че помагам на хората. Но вече се научих да не правя непоискано добро.

С това писмо искам да изкажа благодарността си за промяната, която стана в живота ми.

Вече смело си правя планове за бъдещето, имам още по-големи мечти, поставих граници там, където никога не е имало и сега се чувствам отлично. Радвам се на най-малките и дребни наглед неща – на слънцето, на дъжда, на децата ми, защото няма още дълго да са деца.

Щастлива съм заради това, че се преоткрих и преоткривам света около себе си.

Бих искала да кажа и на другите

Мили хора,

Ако сте изгубили пътя към себе си, ако обстоятелствата в живота ви ви пречат да осъществите мечтите си посетете УЧИЛИЩЕ ЗА ЩАСТИЕ!

 

Д. от един морски град


 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: happinessschool
Категория: Бизнес
Прочетен: 413766
Постинги: 140
Коментари: 209
Гласове: 397
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930