Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.04.2011 15:10 - Хайде на пролетно почистване-е-е-е
Автор: happinessschool Категория: Бизнес   
Прочетен: 1835 Коментари: 0 Гласове:
3



 

 Дойде пролетта. Месец април е чудесен с неговата свежест и е време да прочистим домовете, дворовете, телата, но и ... главите си. Хайде всички заедно, присъединете се да почистим себе си от вредни, не полезни, не служещи ни,ненужни, не ефективни, пречещи ни, стари качества, мисли, характерни черти, изводи, твърдения, традиции, разбирания, енергии, посоки, действия, думи, връзки, навици и др.

Хайде на работа...

- Днес, сутринта се освободих от ИНАТА  си, който ми пречеше и запушваше със своята глупост и безмисленост моята воля.

- По-късно се изчистих от УГОДАТА. Да угаждам на другите ме бе направило роб на чужди желания и капризи.

- Изтупах желанието да има само доволни хора около себе си, с което пораждах само още по-голямо НЕДОВОЛСТВОТО и го обърнах към себе си – сега се стремя да бъда доволната аз. Сигурна съм, че това ще се отрази добре и на тях. Недоволството и мърморенето  е навик – искате ли да го промените и изчистите го още днес?

- Изчисвам БЪРКОТИЯТА, за доброто на реда, яснотата и добрата видимост.

- ИЗМЪКВАНЕТО – рожба на страха да се устоявам. До тук. Няма да се измъквам – ще оставам, ще се справям, ще проявавам и изявявам.

- Изчистих и страха от ИЗЯВА пред публика. Вашите коментари и отзиви доказаха, че това, което правя не е напразно, а ви радва и е полезно.

- Отказах се от мързела, отказването, отстъпвавето, полувинчатостта, нездравословния, спиращ ме страх, подмазването, алчността, двуличието, лицемерието, високомерието, завистта, жестокостта, насилието, глупостта, цинизма, сарказма, злорадството...

- Какво остана още? А ВИНАТА! От нея съм се отказала отдавна.

- Нямам вече обидчивост, наивинитет, доверчивост, но развих доверие и разчитане.

- Раните ми зарастнаха и вече не съм така наранима, всеотдайна и използвачка.

- Отказах се да бъда ВСЕЗНАЕЩА и имам много повече въпроси от отговори.

- Голямата ми победа бе, че изчистих навика си да бъда ЖЕРТВА и да СТРАДАМ.

- Не забравям, че си оставам човек с всички свои слабости и грешки и се приемам такава.

От какво се изчиствате вие? Споделете! От какво сте готови да се откажете? Хайде, давайте, не се жалете, Вселенската прахосмукачка ви очаква J   

 




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: happinessschool
Категория: Бизнес
Прочетен: 412331
Постинги: 140
Коментари: 209
Гласове: 397
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930