Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2010 10:15 - Хайде за поговорим за смъртта...
Автор: happinessschool Категория: Бизнес   
Прочетен: 2270 Коментари: 2 Гласове:
3



Хайде за поговорим за смъртта.

Реших да започнем от това, което всъщност е нашето второ аз, продължението на живота или там от където идваме.Отвъдното.

В тази поредица от писаници, ще споделя само моето мнение, това, в което аз вярвам и нищо повече. Целта ми не е да променям или обиждам някого. Така, че ако случайно съм засегнала нечии вярвания, принципи, ценности се извинявам предварително, но не това е целта на написаното. Темите, по които ще говорим са деликатни, засягат ни лично, за това някой път може и да ги премем лично. Аз просто искам да повдигнем булото на мистичността над тези теми и да започнем да говорим по-открито за тях, защото и те са част от живота.

Да, наистина смъртта е не само част от живота, тя е началото на живота и за това...нека за започнем от нея.

Аз вярвам в преражданията. Вярам и това е. Не искайте от мен доказателства, защото ако не вярвате в прераждания, няма да повярвате и на това, което ви разказвам, а ако вярвате, няма нужда да ви убеждавам. Вярвам, че сме дошли тук да преживеем да научим, да усмислим някои неща, защото и създателя се учи заедно с нас. Развивайки се, ние развиваме и цялата система наречена космическо пространство, което аз разглеждам като един общ организъм. Ние не сме затворена и завършена система, а нещо подвижно, развиващо се, променящо се, което заедно със създателя си не знае точно какво и накъде. Учим се в движение. Развиваме се в движение. Т.е. както казва поговорката "като стигнем моста, тогава ще го преминем". Познаваме посоката, познаваме основните си принципи и ценности, имаме основни насочващи ни показатели, които ни служат като ориентири, но сме далеч от малките детайли, които са оставени на нас, на нашето усмотрение, избор и решение. С идването на новата епоха, нивото на личния ни избор порасна и вече много повече неща зависят от нас и само от нас. Нивото на самоосъзнаване порасна дотолкова, че направи това възможно.

Какво е смъртта? Преминаване в отвъдното.Напускане на тялото и продължаване нататък, завръщане в нашето естествено състояние.

Какво е животът? Идване от отвъдното и преминаване на душата (личната ни жизнена енергия, божията искрица, вътрешния ни заряд) в телесна обвивка, придобиване на материален вид.

Ако ние през цялото време само развиваме мислите си, съзнанието си, енергията, без да ги изпробваме в материални свят, ние няма да знаем, дали те реално действат или не и най-важното как действат, до какви резултати водят. Т.е. животът според мен е практиката на наученото в отвъдното, в онзи енергийен и нематериален свят. Придобивайки материален вид, ние трябва да изпробваме на практика, дали това, което сме научили и открили докато сме били само в енергийно състояние е наистина валидно или не. Т.е. според мен животът на земята, такъв какъвто съществува сега е една опитна база на висши енергии, които ние за сега не можем да възприемем с нивото на развитие на своите пет човешки сетива. Но все повече хора, развивайки се духовно, т.е. развивайки още и т.нар."шесто чувство" започват да възприемат невидимото. Или както аз го наричам, изваждаме си "антенките" и започваме да възприемаме информация по  път, който  ни беше известен до сега, но който се отричаше и който бе доста неизгоден на хората, които искаха да управляват света. Повечето известни владетели, управители и видни личности са си имали придворни астролози, гататели, шамани, духовни лица, които са  били тяхна "дясна ръка" и са им превеждали тази информация. Тази способност се е пазела само за "богоизбраните", за малки единици от хора.

Дълго време хората с развити "антенки", които са приемали и тълкували информация, по пътища, отричани от мнозинството са били или на почит или с опасност за живота им. В началния  период или са ги тачели или са ги горяли на клада в зависимост от желанието на управляващите, по-късно са започнали да ги затварят и изолират в лудници, но все със същата цел – да не дадат възможност на масите хора да стигнат до тази информация, която ще им даде сила, свобода и спасение. Вече  през последните 20 години тези хора се възприемат много по-нормално. Все повече "просветени", прогледнали, одухотворени, събудени хора се осмеляват да извадят "антенките" си, да ги развият и да ги ползват като допълнителен източник на информация, като интрумент за взимане не решения и избори. Някои го наричат интуиция, подсъзнание,  вътрешното ми Аз, детето в мен, гласът на любовта, гласът на сърцето, ангели, божественото в мен и т.н., но както и да го наречем това е вътрешен глас, който е чист от страх и който ни дава ценна и мъдра информация, която ни спопомага да вземем решения и избори и да се справим успешно с обикновени ежедневни и не толкова обикновени ситуации. (следва)...



Тагове:   смъртта,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vandela007 - .
16.11.2010 11:08
Много ми допадна уводът: изразяваш твоето мнение и твоето вярване. Аз също бих искала да изразя моето. Също не бих искала да го натрапвам на никого. Християнка съм, чета Библията. Сега в епохата на модерните технологии се развиха и науката, и теологията. Лично аз не съм привърженик на модерните неща, защото смятам Библията за вечна книга. В нея пише, че никой няма право да отнема от нея или да притуря. В този свисъл всяко обновяване на основните учения на Библията е против волята на Бога. Верно е, че канонизираните в Библията книги са подбрани от хора, но аз вярвам, че те са били ръководени от Бога, чрез Светия Дух.
И така, в Библията пише, че човек умира и изгнива в пръстта. Духът му се връща при Бога, а душата престава да съществува. При второто пришествие на Исус Христос мъртвите ще бъдат възкресени: едни за вечен живот, а други - за погубление. Тогава духът (божествената енергия) отново ще се съедини с мъртвото тяло и то ще оживее. Както Исус е възкръснал, така и мъртвите ще възкръснат. Темата е много обширна... Това - само с няколко думи.
цитирай
2. анонимен - На колко години си?
20.11.2010 19:51
Ако си още млада, може би ще имаш време да изтрезнееш, ако ли не, значи е твърде късно и всичко остава за следващия живот. Как не ви омръзва да се занимавате с глупости, просто ми е чудно. Явно женските мозъци поначало са направени дефектни със склонност към мистика и небевалици. Всъщност без да го съзнаваш и ти умираш от страх от смъртта (което е съвсем естествено) и умишлено се опитваш да се самозалъжеш, че няма да те изядат червеите. Да те тажа единственното спасение от това е да те кремират.
Извинявай за грубия ми тон, но понякого шоковата терапия може да помогне. С християнката няма да се разправям, защото там положението е неспасяемо. Тоя рак не се лекува.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: happinessschool
Категория: Бизнес
Прочетен: 411552
Постинги: 140
Коментари: 209
Гласове: 397
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031