Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2010 12:35 - Въпрос от Фейсбук:
Автор: happinessschool Категория: Бизнес   
Прочетен: 3730 Коментари: 8 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Въпрос от Фейсбук:

Здравей,Виктория!Преди време имах проблем и ти ми помогна да намеря решение.Затова сега си позволявам отново да се обърна към теб.Става въпрос за следното нещо:От известно време съм леко объркана .Чета доста литература за силата на мисълта.На Луиз Хей,Джон Кехоу,Твоите послания и публикации...но вчера реших да се допитам до една жена,която гадае на кафе.Отчитам това като грешка ден след посещението .Моля те ,кажи ми какво е твоето мнение за тези хора,според мен това не са "чисти сили".Въпросът ,който ми се върти в главата и заради който те ангажирам е:Дали наистина ни е "ПИСАНО "нещо и така трябва да стане или със силата на мисълта ние си избираме какви да бъдем,какво да работим и т н.
Желая ти ползотворен ден и предварително благодаря за отделеното време!

 

Здравей, умишлено не споменавам името ти, защото съм ангажирана за професионална дикретност.

Какво е моето мнение за "Предсказвачите на бъдещето" от всякакъв вид?

Това е тема, която се среща доста и да това ще ти отговоря подробно.

Аз вярвам, и това което пиша е САМО това, в което аз вярвам.

Аз вярвам в преражданията, и за това смятам, че ние (душите) се раждаме да преживеем и научим нещо по време на живота си тук на земята. Преди да се родим имаме глобална картина, план за това как да изглежда живота ни, т.е. наистина нещо ни е "писано". Но с влизането ни в новата ера, с повишаване на нашето себеопознаване и осъзнаване се увеличава и нивото на свободния ни избор. Ако преди сме трябвали повече да се прикрепяваме към "написаното",предварителния ни план, то сега имаме право да променяме, решаваме и избираме по-свободно вече по време на самите събития на живота ни.

За това предсказателите, които може да са честни, добри, талантливи и добронамерени могат да ни кажат САМО това, които те "виждат",което получават като информацията за първичния план, но не и повече от това. А това ние вече си го знаем. Въпросът е какво искаме да направим с тази информация,дали тя ще ни накара да се задействаме или да стоим със скръстени ръце и да чакаме пасивно продължението на филма или ще "запретнем ръкави" и ще си кажем – "Добре, положението е такаво, а сега какво искам аз да направя с това?", т.е. да поемем отговорност за живота си и за това как той протича, да се активизираме, да направим нужните промени и да го насочим към посоката, която ние избираме.

Много фактори от възпитанието ни в миналото ни тласкат към пасивно примиренчество, което е съвсем различно от приемане на ситуацията, анализ и планиране на бъдещето, за което тренирам аз хората.

Ще дам пример, за нещо, което ми се случи през май, когато бях в България. Обадиха ми се, че едно дете на 2-3 години агонизира в болница и "си отива". Паралелно са се обадили и на една гледачка. Тя казала "да аз виждам, че детето се сбогува, приемете го и го оставете на спокойствие да умре." Но аз с моята непримиренческа и "бунтовническа" природа не го приех за даденост. Разбрах, че да умре не е избор на душата на детето. Сързах се с нея (аз съм учила контактьорство) и разбрах, че то иска да живее. Това, че се  е разболяло е плод на подсъзнанието му. То е използвало болестта си за да "накаже" и събере отново родителите си, които са се разделили. Оказа се, че и точно това е станало. В следствие  на болестта на детето, бащата се е прибрал при семейството си и отново заживели заедно. Т.е. детето получава доказателство, че е право има –получава това, което иска-завръщането на баща си у дома. Извода е – има връзка между болестта  и любовта между родителите. След разговор с родителите заедно разделихме съдбата и здравето на детето от връзката между родителите.И детето оздравя. След няколко дни го изписаха и аз съм сигурна че ще доживее до дълбока старост.

Така, че въпреки, че гледачките установиха, че това му  е било "писано", ние освобождавайки го от отговорност за отношенията между родители те му, "променихме " съдбата му за добро, защото това в същност бе истинския избор на душата му.

Имам още доста примери, че не приемайки нещо за даденост и за непроменим закон, ние можем да променим "съдбата си". Т.е. аз вярвам, че ние сами пишем книгата на живота си чрез поредица от избори и решения, наречена още карма или причинно-следствената връзка. Точно и за това тренирам хората да вземат правилни за себе си решения и избори, които ги правят щастливи.

Благодаря за въпроса и за възможността да ви отговоря.

 

 



Тагове:   фейсбук,   въпрос,


Гласувай:
12



1. batstefan - И аз така мисля
28.10.2010 12:45
Сами си пишем книгата на живот.
цитирай
2. rpatel - Много интересно. Бих искала да н...
28.10.2010 12:49
Много интересно. Бих искала да науча повече за това. В момента съм "в дупка" и просто отчаяно се нуждая от помощ, а нямам от къде да я получа.
цитирай
3. mikino - И "писаните" неща могат да се променят!
28.10.2010 12:50
Първо за хората, които гадаят - истинските не гадаят, а виждат. Гадаене може да се употребява в случаите като описания по-горе - на кафе, на боб и т.н. Предсказателите получават информация и я препредават. Понякога тази информация е кодирана и дори те самите не могат да я предадат правилно. Това е дар Божи, за който е категорично осъдително да се взимат пари. Оставено е на хората, които ходят при тях, те да преценят какво да оставят.
А защо може писаното да се промени - ами точно поради тази причина - неразгаданият код на посланието - не е ясно дали въпросното "писано" трябва да се "чете" по този начин! Факт са неразгаданите предсказания на Нустрадамус!
цитирай
4. happinessschool - до rpatel -
28.10.2010 12:55
Щом има вход има и изход. Така че...можеш да ми пишеш и да започне да се тренираш и да пишеш книгата си на живота :))
цитирай
5. happinessschool - До mikino
28.10.2010 12:57
За това никой не може да ни каже кое е правилно или не за нас, нали?
цитирай
6. mikino - За това никой не може да ни каже кое е ...
28.10.2010 13:24
happinessschool написа:
За това никой не може да ни каже кое е правилно или не за нас, нали?

Правилното е да бъдем добри към всички, да обичаме и да вярваме в Бог!
цитирай
7. victoriavselena - Аз не се наемам да кажа
28.10.2010 19:08
какво е правилно и какво не. Това според мен значи, де се смятам за нещо повече от другите, а аз не съм.
И честно казано не смятам че трябва да бъда добра с всички, с абсолючно всичко. Тогава си мисля че ще заприличам на безчувстване нахилена тиква :))
цитирай
8. candysays - Прекрасно!
03.11.2010 10:55
Поздрави, Виктория :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: happinessschool
Категория: Бизнес
Прочетен: 413509
Постинги: 140
Коментари: 209
Гласове: 397
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930