Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2010 14:45 - Да си поплачем...
Автор: happinessschool Категория: Бизнес   
Прочетен: 2645 Коментари: 2 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Лео Баскаглия, писател и преподавател, разказва за един конкурс, в който трябвало да журира. Задачата на конкурса била да се определи най-грижовното дете.

 

Победител било едно четиригодишно момченце, чийто възрастен съсед наскоро изгубил съпругата си. Когато малкото дете видяло, че мъжът плаче, отишло в двора на господина, покатерило се в скута му и останало седнало там.

 

Когато се върнало при майка си, тя го попитала какво е казало на съседа, а малчуганът отвърнал:- Нищо, само му помогнах да поплаче...

Това е от "Най-грижовното дете",което ме подсети какво ми се случи по време на полета  до България. До мен седна една жена, с която се заговорихме . Заразказвахме си това-онова, къде живея, за семейството, какво работя и т.н. И аз както винаги въодушевлено заразказвах за моето Училище по щастие, какво представлява и какво постигат хората при тренировки. Заразказвах й за една жена, която дълги години не бе разговаряла със сестра си, а ето че вече си бърборели по телефона.

Тогава жената се разпрака и ми разказа нейната история. Като свърши се учуди на себе си - тя никога не плачела. Аз се усмихнах и й казах, че това е част от професията ми - да разплаквам хората и после и двете се смяхме весело.

Преди няколко дни видях една друга жена, която се принесняваше от детето си - отист. Смяташе ,че другите не го харесват и приемат и го дърпаше на страни. Хванах леко тази жена за ръката и й прошепнах нещо. Тя се разплака...

Преди няколко дни ми се обади и ни каза, че думите ми имали ефект и вече е променила няколко неща в живота си и в отношениято й към сина си.

Имаше и една замислена продавачка в картинна галерия. Поговорихме и тя се разплака, разказвайки ми за болния си син.Прегърнах я и помълчахме...после тя ми благодари." За какво?"-попитах я аз. "За това, че успях да си поплача".

Усмихна се - това ли е моята роля да разплаквам хората? Не, а да им давам сигурно пространство да бъдат такива каквито решат да бъдат, да излеят това, което таят в себе си...

Но когато ме питаха "Как пътува за насам?" отговарях усмихнато "Чудесно, разплаках една жена"...

Поплаче те си, така ще отворите повече място и за смеха в себе си....

С вас съм ....




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - su
30.09.2010 21:18
Намерих те и в новия блог.Винаги успяваш да ме развълнуваш и да сгрееш душата ми.Доплака ми се...благодаря ти!Прегръщам те!
цитирай
2. jivi93 - Поплаках си...
01.10.2010 00:22
Благодаря!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: happinessschool
Категория: Бизнес
Прочетен: 413613
Постинги: 140
Коментари: 209
Гласове: 397
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930