Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.09.2010 09:44 - Равносметка
Автор: happinessschool Категория: Бизнес   
Прочетен: 2280 Коментари: 1 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Моят престой в България тази есен е към края си... Разполагам само с още няколко дни да довърша започнатото.
Благодарна съм...
Благодарна съм на хората дали ми възможност да дойда в България...
Благодарна съм на хората, участвали в семинарите с това ми позволиха да осъществувам детската си мечта...
Благодарна съм на семейството ми, което се справя без мен така добре, че аз мога да съм спокойна далеч от тях...
Благодарна съм и на другата част от семейството ми, което ме прие и направи всичко за да стане престоя ми прекрасен...
Благодарна съм на приятелите ми, които веднага се отзоваха...
Благодарна съм и на клиентите си, които споделя с мен успехите си и така ме правеха щастлива...
Благодарна съм и на медиите, които направиха толкова много за популяризирането на моето Училище по щастие...
Благодарна съм на всички, които ми платиха на време и с това ми позволиха да покрия ненадейната ми загуба на пари...
Дали съм благодарна и на човека, който ме лиши от радостта да се порадвам на парите си, т.е. изчисти чантата ми от парите ми внезапно,ненадейно и с взлом? Да, това бе урок...скъп урок...
Благодарна съм и на учителката по рисуване, която с вярата си ми помогна да повярвам, че и аз мога да рисувам и сега гледейки света наоколо, аз го виждам още по-цветен, близък  и красив...
Благодарна съм на слъцето, и на дъжда, и на облаците и на луната...
Благодарна съм и на вас, които четете това, защото ми давате възможност да споделя тази своя благодарност...
Благодарността е единствения кратък път към благодата...
Благодаря...




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - РАВНОСМЕТКА
29.09.2010 10:41
Блатодарила съм и ми е по-леко на самата мен.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: happinessschool
Категория: Бизнес
Прочетен: 413557
Постинги: 140
Коментари: 209
Гласове: 397
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930