След над 30 години успех в САЩ и Западна Европа, практиките по личностно развитие все повече навлизат в живота на българина. Масово хората на планетата се пробуждат за едно ново качество на живот, което започва отвътре, за да окаже влияние на действителността ни отвън. И когато развиваме себе си, това насища организма ни с хубава енергия, която ни носи радост и привлича благоприятни обстоятелства в живота ни. Но ако желаем да повлияем и на хората, с които общуваме професионално, достатъчно ли е да работим единствено по собствената си личност?
Предлагаме ви оригиналната идея на един съвременномислещ управител на просперираща българска фирма, чийто живот е изпълнен с толкова щастие и благоприятни ситуации, че решава, с много чувство за хумор, да научи и служителите си как да привличат хубават енергия към себе си и към офиса, в който работят.
Правила за работа в нашия, ИЗПЪЛНЕН С ЩАСТЛИВИ И РАДОСТНИ ХОРА, офис:
1. Сутрин идваме на работа и с дълбока, искрена усмивка, изпълнена с любов, поздравяваме любимите колеги и любимия шеф. Шефът на свой ред отвръща по същия начин.
2. Всяка сутрин благодарим, че имаме най-добрите, най-умни, най-платежоспособни, най-честни, най-коректни клиенти. За тях говорим като използваме следните думи: скъпите, милите, любимите, най-ценните клиенти. Благодаря Ви, че ви има! Благодаря Ви, че работим заедно и получавам заслуженото си възнаграждение!
3. Новините винаги са добри, защото дори и да ни изглеждат не толкова добри, те ни дават ценни уроци. Споделяме с шефа всичко спокойно и преди да му се обадим с информация за някоя ”добра” новина, си повтаряме по три пъти: Всичко е наред. Всички сме живи и здрави!
4. Когато шефът ни поставя задача, винаги използваме възклицания на радост и възторг, с икрена радост в очите: Ооооооо да, супер! Наистина има какво да се работи по тази фирма, но аз с удоволствие, се справям с тази задача успешно.
5. Аз използвам думичката ”Не” без да се притеснявам, любезно отказвам да свърша нещо сега и веднага. Използвам думичката ”Не” по следния начин:
Извинявай г-н клиент, моля, да ти звънна по –късно, защото имам спешна задача. Благодаря ти от сърце за разбирането! или
Шефе, сега не мога да свърша тази задача, защото правя нещо спешно, благодаря за разбирането!
6. В офиса, в разговори с клиенти, както и с всички представители на администрацията използваме само думи изпълнени с любов и хубави, топли чувства. Най-честите думички в нашия речник са ВЪЛШЕБНИТЕ : благодаря, извинявай, моля, приятно, хубаво, добро!
7. Всеки, който изплозва думи и възклицания в обратен смисъл на горепосочените, оставя по 5 виртуални лева в касата. Този, който е направил най-много задължения, води на почерпка любимите колеги в края на месеца.
P.S. Може и с домашна сливова ракия ;)
С много любов! ШЕФЪТ
http://www.self-help.bg/life-management/suvremie/411-happy-office.html
|