Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2010 12:03 - Тренинг на състоянията-2
Автор: happinessschool Категория: Бизнес   
Прочетен: 1091 Коментари: 0 Гласове:
0



За който не я познава, Натали Бен Давид е директор, създател и собственик на школата за тренинг Emotion. До скоро го определяше като онтологичен тренинг, а днес се нарича тренинг по метода Сатия( в превод от различни езици значи изслушване, състояние, чиста истина).Специфичното за метода е, че трениращия работи само върху състоянието на трениращия и в никакъв случай не върху неговите действия. Според Натали тренигът трябва да започне със състоянието, а не с действията, резултатите или постиженията. „Аз вярвам, че дома в който живеем, семейния ни партньор, който имаме или нямаме, отношенията, които имаме, парите, които нямаме, тялото ни са отражение на състоянието ни. Всеки резултат е функция на състоянието и за това всяка действие, което клиента предприеме във физическия свят след тренировка по метода Сатия ще бъде в пълно съотвествие със състоянието, след като сме го анализирали.

Какво е предимството да тренираш състоянието си?

Хората живеят в пространство на действие и резултати.”Ако направя диета, ще бъда слаба и тогава ще бъда щастлива”, „Ако имам пари, ще си купя къща и тогава ще бъда щастлив”. Състоянието изобщо не пресъства в нашия живот. Да живееш чрез състоянието е ново и революционно. Всъщност действието отвлича вниманието ни. Ако аз работя с хората за постигане на резултати чрез действие, това ще бъде Сизифен труд, ще бъде частично и никога няма да бъде достатъчно.Областта на състоянията липсва в живота на хората. Те не осъзнават че им липсва, но ако хората не живеят чрез състоянията, те никога няма да разберат законите, които задействат нещата. Това, което ще ги задейства са постиженията.

Когато работим върху състоянието, ние наблюдаваме и анализираме състоянието и пробива ще бъде в състоянието и ние никога няма да се върнем да бъдем това, което сме били преди това. Ние освобождаваме нещо от себе си и се приближаваме към това, което сме си запланували да бъдем от самото начало.

Но нека да се върнем в началото, какво е това състояние?

Състояние е начина, по който ние присъстваме в нашия живот. Да бъдеш някой, който живее според това понятие в ежедневието си, това е да бъдеш човек, който може да се самонаблюдава по време на действията си и да вижда как той изглежда от страни. Състоянието е една крачка преди действието. Когато аз говоря по телефона аз не се питам „Кой съм аз, когато говоря по телефона? Човекът от другата страна на линията с какъв човек разговаря?” Ние сме заети с действия, а не с този, който ги извършва, не с действащия.

Като родители, ние не се питаме „Кой съм аз, когато казвам на сина ми да си приготви домашните или да си подреди стаята? Моят син с какъв човек разговаря? Усмихнат? Авторитетен? Кой съм аз като човек?

Ние сме се пристрастили към действията и резултатите и сме слепи за това кои сме ние като човеци. Болшинството хора нямат отношение съм състоянието си, но това е само защото те не са се обучили и упражнявали на това. През целият ни живот са ни тренирали да живеем чрез действията, резултатите и постиженията си.
Следва...

 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: happinessschool
Категория: Бизнес
Прочетен: 411557
Постинги: 140
Коментари: 209
Гласове: 397
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031